14 lipca 2020

Już za moment, już za chwilę chłodniejsze pory roku – zaparowane szyby nie muszą być problemem

Jesień i zima to nienajlepsze pory roku dla kierowców. Ograniczona widoczność, parujące szyby – problemy można wymieniać bez końca. Niemniej jednak istnieją sposoby, które pozwolą zapobiec uciążliwym aspektom nieprzychylnej aury. I nie chodzi jedynie o domowe sposoby, ale także o wybór odpowiedniego auta. Takim, które z pewnością poradzi sobie z trudnymi warunkami, jest SEAT Ateca. Dlaczego warto wybrać właśnie ten model? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie w dzisiejszym wpisie. 

Specjalne systemy, które ułatwiają jazdę

Nie da się ukryć, że istnieje wiele sposobów, które pozwalają sprostać zaparowanym szybom. Jednak, czy codziennie trzeba nastawiać nawiew na pełną moc i kierować go na ten element wyposażenia, aby dawał jak najlepszą widoczność? Okazuje się, że nie. Wystarczy wybrać odpowiedni model samochodu, który wyposażony został w specjalne systemy wspomagające odparowanie szyb. Jednym z nich jest wspomniany model SEATa. Osoby, które go wybrały, są bardzo zadowolone z jego użytkowania. 

Co jeszcze daje Defrost Max?

Osoby jeżdżące SEATami, które wyposażone zostały w powyższy system, cenią go nie tylko za szybkie odparowywanie szyb, ale również za ocieplenie poszczególnych elementów wyposażenia. Dzięki temu możliwe jest podróżowanie w aucie bez szalików, czapek, a także rękawiczek, które znacznie utrudniają prowadzenie samochodu. 

Podgrzewane fotele są jednym z elementów wspomnianego wyżej systemu. Wystarczy zaraz po uruchomieniu silnika włączyć ogrzewanie, a fotele nagrzeją się w ciągu około trzech minut. Dzięki temu nawet podczas mrozów komfortowa jazda SEATem Ateca jest możliwa. 

Klimatyzacja – to ona odpowiada za ciepło zimową porą

Choć wiele osób myśli, że klimatyzacja jest przydatna jedynie latem, warto mieć na uwadze, że w SEATach można ją wykorzystać także zimą. Dzięki systemowi Defrost Max, wybrane modele pozwalają osiągnąć szybko komfortową temperaturę 21,5 stopnia. Zanim jednak ta pojawi się w kabinie auta, zostaje schłodzona przez system. Okazuje się bowiem, że pierwotnie ciepło ma temperaturę 40 stopni. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *